telefon

Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej Zadawane Pytania

Co to jest Webflow?

Webflow to system do wystawiania faktur rozbudowany o jeszcze inne funkcje. Został stworzony z myślą o ludziach, którzy prowadzą swoje małe i średnie firmy. Zbudowaliśmy go na bazie swoich własnych doświadczeń. Naszym głównym celem było stworzenie takich narzędzi, które uproszczą prowadzenie własnej działalności gospodarczej. I tak powstał Webflow. Łatwy, szybki i efektywny.

Czy korzystanie z Webflow jest darmowe?

Podstawowy pakiet Webflow jest bezpłatny i umożliwia wystawianie faktur bez żadnych limitów. Webflow w wersji rozszerzonej, dla bardziej wymagających użytkowników, obęty jest już abonamentem, zgodnie z cennikiem na naszej stronie.

Czy muszę podpisać umowę?

Korzystanie z Webflow nie wymaga podpisania żadnej umowy. Zakładasz konto, logujesz się i możesz korzystać z systemu z dowolnego komputera.

Jak zostać użytkownikiem Webflow?

Wystarczy kliknąć przycisk "załóż darmowe konto" na stronie głównej i wypełnić formularz rejestracyjny. Po wprowadzeniu podstawowych danych możesz używać systemu Webflow.

Czy mój kontrahent musi korzystać z Webflow, abym mógł wystawić mu fakturę?

Nie, nie musi. Możesz jednak wysłać mu zaproszenie do korzystania z Webflow. W ten sposób usprawnicie komunikację między sobą. Wysyłanie i odbieranie faktur będzie się odbywało bardzo szybko.

Co daje mi Webflow?

Przede wszystkim czas. A jak wiemy czas jest w biznesie najważniejszy. Dzięki Webflow będziesz szybko i wygodnie wystawiał faktury. W systemie umieścisz także faktury kosztowe. Uporządkujesz dane o klientach oraz towarach/usługach, które sprzedajesz.

Czy system daje mi możliwość kontroli płatności?

Jak najbardziej. Masz bardzo czytelny podgląd na status twoich faktur. Widzisz, które są zapłacone, a które jeszcze nie.

Często podróżuję. Czy mogę wrzucać do systemu koszty pośrednie takie jak: bilety kolejowe czy rachunki za parking?

Jak najbardziej. Webflow daje Ci możliwość wprowadzenia wszystkich kosztów. Od faktury po bilet. Ty decydujesz, co chcesz mieć w systemie.

Czy w Webflow moje dane będą bezpieczne?

Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii oraz szyfrowanego połączenia przesyłane dane są całkowicie bezpieczne. Ponadto serwery, na których przechowywane są Twoje dane, znajdują się w nowoczesnych serwerowniach, a dostęp do nich jest ściśle kontrolowany.

Od nowego roku będą obowiązywały nowe stawki podatkowe VAT. Czy Webflow jest na nie przygotowany?

Webflow obsługuje wszystkie stawki podatkowe. Również nową w wysokości 23%.

Chciałabym korzystać z Waszego systemu fakturowania. Czy potrzebuję jakiś konkretny sprzęt? Serwer? Komputer?

Poza zwykłym komputerem z dostępem do Internetu nie potrzebujesz żadnych innych sprzętów. Dzięki temu możesz korzystać z Webflow z dowolnego miejsca.

Chciałbym wystawić pierwszy dokument w Webflow. Chciałbym uwzględnić numerację faktur dotychczas wystawionych.

Dodając fakturę wystarczy kliknąć „Wpisz numer” i podać kolejny numer faktury. Od tego momentu następne faktury będą miały kolejne numery.

Mam zablokowane konto dlaczego?

Zablokowanie konta w systemie Webflow może wiązać się z następującymi zdarzeniami:

  1. Przekroczony został czas aktywnej licencji w systemie Webflow
  2. Wprowadziłeś załączniki, które w wersji darmowej są niedostępne
  3. Posiadasz więcej niż 1 użytkownika korzystającego z systemu
  4. Posiadasz więcej niż jeden oddział firmy
  5. Wprowadziłeś w ciągu miesiąca więcej niż 10 faktur kosztowych

Wszystkie informacje podane powyżej możemy w łatwy sposób sprawdzić w systemie:

Po zalogowaniu : W prawym górnym rogu klikamy „Moje konto” następnie zakładka „Pakiet”

Jeżeli żadna z wyżej wymienionych sytuacji nie dotyczy Twojego konta, prawdopodobnie nie aktywowany został adres email potwierdzający chęć korzystania z systemu Webflow w wersji darmowej.

Aby aktywować konto w wersji darmowej należy:

  1. Zalogować się do systemu Webflow
  2. Kliknąć w „Moje kontro”
  3. Następnie kliknąć w link – „Zmień użytkownika lub hasło”
  4. W miejsce adresu email ponownie wpisać poprawny adres
  5. Wpisać hasła i potwierdzenie hasła.
  6. Na koniec należy kliknąć przycisk "weryfikuj adres e-mail", po czym na podany adres email zostanie wysłana wiadomość potwierdzająca aktywację. Należy kliknąć w wygenerowany link i aktywować konto. Może zaistnieć konieczność wylogowania się i ponownego zalogowania do Webflow, aby zmiana była widoczna od razu.

Zainteresowany?